Przejdź do głównej treści

Ranking Hoteli w Wiśle - zobacz najlepsze miejsca

Blog

Hotel Wisła

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Co to jest event firmowy?

Eventy firmowe mogą przybierać wiele różnych form. To mogą być spotkania integracyjne dla pracowników, konferencje, targi, a także wiele innego typu wydarzeń. Sprawdź, czym jest event firmowy i jak go przygotować, by osiągnął sukces.

Cechy eventu firmowego

Event firmowy, czyli co?

Event firmowy to wydarzenie organizowane przez firmę w określonym celu. Mogą nim być m.in.:

  • integracja pracowników, 
  • promocja marki, 
  • budowanie relacji biznesowych,
  • motywowanie zespołu. 

Takie wydarzenie może przybierać różne formy – od luźnych imprez integracyjnych po prestiżowe gale i konferencje.

Eventy firmowe są ważne, ponieważ pomagają budować pozytywny wizerunek firmy, wzmacniają kulturę organizacyjną i poprawiać relacje zarówno wewnątrz organizacji, jak i z klientami czy partnerami biznesowymi.

5 kroków do udanego eventu firmowego

Jak sprawić, by event firmowy pozostawił na gościach doskonałe wrażenie? Pamiętaj, o tych 5 ważnych krokach!

  1. Określenie celu – czy event ma integrować, motywować, edukować czy może promować markę?
  2. Określenie formy wydarzenia –  to być konferencja, gala, szkolenie itp. - w zależności od celu spotkania. 
  3. Logistyka i organizacja – w tym mieści się dobór miejsca, zaproszenie gości, przygotowanie atrakcji, zapewnienie cateringu, oprawy wizualnej i technicznej.
  4. Przebieg eventu – opracowanie realizacja planu i dbanie o dobrą atmosferę.
  5. Podsumowanie, czyli analiza efektów i feedback od uczestników.

Dobrze zorganizowany event firmowy to nie tylko miłe spotkanie, ale także skuteczne narzędzie do budowania wizerunku, motywowania zespołu i rozwijania relacji biznesowych.

Czym jest event firmowy?

Jakie są rodzaje eventów firmowych?

Każdy event firmowy jest inny, dlatego jego organizacja przebiega w różny sposób. Miejsce wydarzenia, harmonogram i sposób poprowadzenia imprezy zawsze powinien być dopasowany do tego, czemu ma służyć takie spotkanie. Poznaj kilka najpopularniejszych rodzajów eventów biznesowych.

  • Konferencje branżowe — ich cel to wymiana wiedzy, networking, prezentacja nowości. Przykładem może być konferencja technologiczna dla specjalistów IT.
  • Imprezy integracyjne — organizowane w celu budowania zespołu, poprawy atmosfery w firmie. Przykład — wyjazd team-buildingowy z warsztatami i atrakcjami outdoorowymi.
  • Szkolenia i warsztaty, czyli postawienie na rozwój kompetencji pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji. Takie wydarzenie to np. warsztaty z negocjacji dla działu sprzedaży.
  • Targi i prezentacje produktów — tu najważniejsza jest promocja nowych produktów i usług, a także pozyskanie klientów. Przykładem może być prezentacja nowych firm na międzynarodowych targach branżowych.

Dobry event firmowy zawsze powinien być starannie zaplanowany na długo przed terminem wydarzenia, a także dostosowany do celu oraz rodzaju odbiorców. Nie ma przy tym znaczenia, czy mowa o imprezie integracji, konferencji czy targach branżowych.

Wpisz komentarz
lub dodaj komentarz jako gość
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Dodaj pierwszy komentarz.

Najpopularniejsze wpisy:

Najnowsze wpisy:

Najnowsze komentarze:

Bardzo fajnie przygotowany poradnik. Warto mieć z tyłu głowy takie punkty, które warto brać pod ...
Rzeczywiście po tym opisie wydaje się, że księgowość w przypadku hoteli to zupełnie inna bajka. ...
Nigdy nie byłam w Tarnowie i faktycznie te wskazówki odnośnie miejsca noclegu będą pewnie pomocne ...
Jestem zakochany w Gorcach. Te góry zawsze były bliskie mojemu sercu, już od najmłodszych lat. ...
Świetny wpis! Bardzo dużo się z niego dowiedziałem o sushi i etyce spożywania posiłków z ...

Masz pytanie?

Chętnie na nie odpowiemy. Przejdź na stronę kontaktową i wybierz najwygodniesjszą dla siebie metodę kontaktu. Czekamy na Ciebie!